Pages

Nuffnang

Tuesday, January 18, 2011

MEE KARI

Spt yg dimaklumkan..org2 kat rumah ni mmg suka makan mee, mee hoon , laksa , kay teow dll yg seangkatan dgnnya...bila dah masak mee x payah masak nasi...senang kan! akak ni kalau masak x suka nak sukat2 main belasah je apa yg ada...so layan je lah ye!



                               .... Bagi sape2 yg nak resepi mee kari boleh rujuk kat sini

6 comments:

  1. Salam kak, saya pun suka mee dan semua geng2 mee saya suka...hehe...sedapnya mee kari ni...:)

    ReplyDelete
  2. salam Nieza...boleh jadi geng la kita..hehe

    ReplyDelete
  3. k.nor...teramat dialu2kan! tq

    ReplyDelete
  4. nak join nak join..akak pun suka mee..lebih2 lagi mee kari..

    ReplyDelete
  5. k.anim..tq kerana turut serta geng suka mee! ;)

    ReplyDelete